Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Choszcznie

Wyszukiwanie zaawansowane

Usług pralnicze dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Choszcznie

Ogłoszenie nr 2024/BZP 00082848 z dnia 2024-01-31

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usług pralnicze dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Choszcznie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Choszcznie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210373543

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: M. Niedziałkowskiego 4 A

1.5.2.) Miejscowość: Choszczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@spzozchoszczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozchoszczno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usług pralnicze dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Choszcznie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb1ab820-c024-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00082848

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013736/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Pranie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bb1ab820-c024-11ee-9897-f6855eb846c0

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 SWZ
...14) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
15) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia...

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem I ust.15 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem I ust.15 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.P.271.7.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowi „Usług pralnicze dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Choszcznie”:
a) pranie wodne z dezynfekcją bielizny pościelowej płaskiej szpitalnej (poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, pokrowce na materace i poduszki itp.),
b) pranie wodne z dezynfekcją bielizny operacyjnej, koszul nocnych, pidżam, ręczników, ścierek, obszyć parawanów, firanek, zasłon, mopów i worków na bieliznę zwanych dalej asortymentem szpitalnym, w pralnico-wirówce lub pralnicy tunelowej zakończonej wirówką,
c) pranie wodne z dezynfekcją bielizny noworodkowej i niemowlęcej wraz z pieluchami,
d) pranie wodne z dezynfekcją materacy, poduszek, koców,
e) pranie sporobójcze,
f) suszenie,
g) maglowanie,
h) prasowanie,
i) sortowanie,
j) naprawy krawieckie (uzupełnienie oderwanych guzików, przyszywanie troków, cerowanie),
k) pakowanie w worki foliowe,
l) pakowanie w worki płócienne,
m) zapisywanie danych o ilości prań i wagi wypranej bielizny,
n) dokumentowanie warunków prania i dezynfekcji.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6a do SWZ oraz 6b do SWZ – formularz asortymentowo – cenowy,
b) projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 98311000-6 - Usługi odbierania prania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98315000-4 - Usługi prasowania

98393000-4 - Usługi krawieckie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

 

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin rozpatrzenia reklamacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa:
a) Wykonawca dysponuje pralnią z pełną barierą higieniczną, w której będzie wykonywana usługa, wyposażoną w:
 park maszynowy z systemem dozującym środki piorące i dezynfekujące z co najmniej jedną pralnicą z wirówką do prania bielizny noworodkowej w miejscu wykonywania usługi,
 komorę do dezynfekcji,
 urządzenia i maszyny monitorowane pod względem sprawności i posiadające ważne przeglądy techniczne.
b) posiada wszelkie niezbędne dopuszczenia i certyfikaty, deklaracje wydane przez producentów lub uprawnione do certyfikacji jednostki, potwierdzające ich bezpieczne stosowanie i je udostępni na każde żądanie Zamawiającego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie - załącznik nr 3

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz sprzętu - załącznik nr 7 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca dostarczy elektronicznie podpisany dokument stwierdzający, że posiada wszelkie niezbędne dopuszczenia i certyfikaty, deklaracje wydane przez producentów lub uprawnione do certyfikacji jednostki, potwierdzające ich bezpieczne stosowanie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Wszelkie niezbędne dopuszczenia i certyfikaty, deklaracje wydane przez producentów lub uprawnione do certyfikacji jednostki, potwierdzające ich bezpieczne stosowanie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z par. 8 wzoru umowy - zał. nr 5 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-09 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-09 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-09

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

2024-01-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 89.11Kb) 2024-01-31 12:07:57 1

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
SWZ pranie (PDF, 3.10Mb) 2024-01-31 12:07:57 3

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
wynik postępowania (PDF, 54.24Kb) 2024-02-13 12:59:48 3

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Marta Piechota-Kondela

Data wytworzenia:
31 sty 2024

Osoba dodająca informacje

Marta Piechota-Kondela

Data publikacji:
31 sty 2024, godz. 12:07

Osoba aktualizująca informacje

Marta Piechota-Kondela

Data aktualizacji:
13 lut 2024, godz. 12:59