Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Choszcznie

Wyszukiwanie zaawansowane

Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie odpadów kuchennych ulegających biodegradacji w workach oraz luzem o kodzie 20 01 08 z siedziby Zamawiającego w Choszcznie przy ul. Niedziałkowskiego 4a.

ZAMAWIAJĄCY:

SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W CHOSZCZNIE

NIEDZIAŁKOWSKIEGO 4A, 73-200 CHOSZCZNO

 

ZA P Y T A N I E    O F E R T O W E

Nr DZP.ZO.271.7.2024

 

Zapraszam Państwa do złożenia oferty celem udzielenia zamówienia, do którego – zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm., zwanej dalej ustawą lub PZP), przepisy tej ustawy nie mają zastosowania.

 

  1. Określenie przedmiotu zamówienia:

Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie odpadów kuchennych ulegających biodegradacji w workach oraz luzem o kodzie 20 01 08 z siedziby Zamawiającego w Choszcznie przy ul. Niedziałkowskiego 4a.

 

Wspólny Słownik Zamówień CPV:

90533000-2 – Usługi gospodarki odpadami

90512000-9 – Usługi transportu odpadów

  1. Zakres rzeczowy objęty przedmiotem zamówienia zgodny z projektem umowy.
  2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:

od 11.04.2024 r do 30.04.2025 r.

  1. Wykonawca musi spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy):
  1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:

Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

  1. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
        1. Wykonawca jest wpisany do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w odpadach i gospodarzących odpadami (BDO). Wpis winien być dokonany przez Marszałka Województwa właściwego dla siedziby Wykonawcy posiada decyzje administracyjne w zakresie gospodarowania odbieranym rodzajem odpadu, tj. pozwolenie na prowadzenie procesu recyklingu R3, bądź odzysku R12 i wytwarzania produktów/odpadów. W przypadku, gdy decyzja, o której mowa w pkt a, nie została zaktualizowana do obowiązujących przepisów na podstawie art. 14 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz.1592 ze zm.) oświadczenie o złożeniu do dnia 05 marca 2020r., wniosku o zmianę decyzji w zakresie przetwarzania odpadów do organu właściwego do wydania oraz potwierdzenia prowadzenia przez ten organ postępowania w celu jej wydania. W przypadku, gdy termin na jaki została wydana decyzja upłynął bądź upływa w okresie do 31 grudnia 2025 roku, oferent jest zobowiązany przedstawić oświadczenie, że złożył wniosek o wydanie nowej decyzji na przetwarzanie odpadów w terminie nie później niż 3 m-ce przed terminem ważności posiadanej decyzji w trybie art. 226a ust.1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach- dotyczy oferentów dysponujących decyzjami, których termin ważności upływa przed terminem na jaki została zaplanowana realizacja umowy.
  2. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

  1. Zdolności technicznej lub zawodowej:

Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

 

  1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie będzie podlegała odrzuceniu i w przyjętych do zapytania ofertowego kryteriach oceny ofert, uzyska łącznie najwyższą ilość punktów.

 

  1. Kryteriami oceny ofert w niniejszym zapytaniu ofertowym są (jeśli dotyczy):
  1. cena  -    100  %;

 

Wartość punktowa wyliczona zostanie następująco:

Cena [pkt] = (Najniższa wartość oferty brutto wśród otrzymanych ofert / Wartość brutto wskazana w badanej ofercie) * 100

 

Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, stosując powszechne zasady zaokrąglania

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom zawartym w zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona w podanym kryterium wyboru jako najkorzystniejsza – uzyskując najwyższą liczbę punktów.

W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.

 

  1. W przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, która Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji ofert z dwoma wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert, z zastrzeżeniem, że wynegocjowana cena nie może być wyższa od ceny pierwotnie zaoferowanej w ofercie.

 

  1. Negocjacje, o których mowa w ust. 7, mogą mieć zastosowanie również w przypadku pozyskania tylko jednej niepodlegającej odrzuceniu oferty.

 

  1. Oferta musi być podpisana przez uprawnione osoby (osobę) i zawierać:
    1. wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 1 do zapytania ofertowego);

                                                                                  

  1. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej lub w formie elektronicznej, w języku polskim oraz złożyć w terminie do dnia  3.04.2024 r. do godz. 12:00
  1. w formie pisemnej na adres:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej W Choszcznie

ul. Niedziałkowskiego 4a, 73-200 Choszczno, pok. 305 (sekretariat Dyrektora).

Oferta musi być oznaczona:

  1. nazwą i adresem wykonawcy;
  2. tytułem: OFERTA na „Odbiór odpadów kuchennych”.

     lub

  1. w postaci elektronicznej (w tym skan podpisanej oferty):

na adres mailowy: dzp@spzozchoszczno.pl

w temacie maila należy wpisać: 

OFERTA na „Odbiór odpadów kuchennych”.

                                                                               

  1. Osobą upoważnioną do kontaktu z wykonawcami  jest Marta Piechota-Kondela.

       Kontakt poprzez adres e-mail:  dzp@spzozchoszczno.pl lub telefon 693 079 077.

 

  1. Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może dokonać modyfikacji treści niniejszego zapytania ofertowego lub odwołać niniejsze zapytanie ofertowe. Modyfikacja treści zapytania ofertowego lub jego odwołanie nastąpi w taki sposób, w jaki nastąpiło jego przekazanie Wykonawcom.

 

  1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego zapytania ofertowego na każdym etapie postępowanie, bez dokonania wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert.

 

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, z przyczyn wskazanych w pkt 15 poniżej.

 

  1. Z postępowania wyklucza się Wykonawcę w związku z:
  1. art. 108 ust. 1 Pzp, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 Pzp,
  2. w art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy pzp, tj. w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury;
  3. art. 7 w związku z art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 129, t.j. ze zm.),
  4. art. 5k rozporządzenia (UE) nr 833/2014 z dnia z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie, w brzmieniu nadanym rozporządzeniem (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r.

                                                                                   

  1. Klauzula informacyjna z art. 13 „RODO”

 

  1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Choszcznie ul. M. Niedziałkowskiego 4 A, 73-200 Choszczno, tel. 95 765 24 38
  2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych- Pan Michał Pudakiewicz, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: mecenas@spzozchoszczno.pl,  numerem telefonu: +48 95 765 87 01
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.
  4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
  7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
    w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
  8. posiada Pani/Pan:
  1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
  2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
  3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
  4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  
  1. nie przysługuje Pani/Panu:
  1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
  1. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

                                                                                      

 

Załączniki do niniejszego zapytania ofertowego stanowią:

1) formularz ofertowy – zał. nr 1 do zapytania;

2) projekt umowy – zał. nr 2 do zapytania;

3) oświadczenie

 


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
ogłoszenie BZP (PDF, 41.81Kb) 2024-03-25 12:53:37 2

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Załącznik-nr-1-formularz oferty (DOC, 37.50Kb) 2024-03-29 09:11:20 4
Załącznik nr 2 - projekt umowy (PDF, 410.60Kb) 2024-03-25 13:05:40 6
Załącznik nr 3 oświadczenie (DOC, 26.50Kb) 2024-03-29 09:51:56 2
zapytanie ofertowe (PDF, 445.57Kb) 2024-03-25 12:53:37 8

Informacja z otwarcia ofert

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
informacja z otwarcia ofert (PDF, 599.03Kb) 2024-04-03 12:41:29 1

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
informacja o zmianie wykonawcy (ODT, 21.68Kb) 2024-04-10 09:55:01 0

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Marta Piechota-Kondela

Data wytworzenia:
25 mar 2024

Osoba dodająca informacje

Marta Piechota-Kondela

Data publikacji:
25 mar 2024, godz. 12:53

Osoba aktualizująca informacje

Emilia Jachimczak

Data aktualizacji:
10 kwi 2024, godz. 09:55