ZAMÓWIENIE PUBLICZNE NA USŁUGĘ PRZEGLĄDÓW, KONSERWACJI ORAZ NAPRAW DWÓCH MYJNI AUTOMATYCZNYCH OLYMPUS MINI ETD ORAZ OLYMPUS MINI ETD2 DLA SPZOZ W CHOSZCZNIE.
Choszczno, dnia 08.11.2021 r.
Ogłoszenie o zamówieniu
Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usługi przeglądu technicznego, konserwacji oraz napraw dwóch myjni automatycznych endoskopowych Olympus Mini ETD2 oraz Olympus Mini ETD dla SPZOZ w Choszcznie.
Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:
- przeprowadzenie przeglądu, konserwacji i napraw,
- utrzymanie sprawności techniczno-eksploatacyjnej urządzeń objętych niniejszym zamówieniem w zakresie wykonywania przeglądów,
- konserwację i zachowanie gotowości eksploatacyjnej opartej o zalecenia producenta urządzenia,
- przeprowadzanie okresowych przeglądów i kontroli stanu technicznego,
- prowadzenie paszportów technicznych sprzętu medycznego,
- założenie paszportów sprzętu medycznego (w przypadku ich braku) i ich prowadzenie dla zakupionego przez Usługodawcę sprzętu medycznego, o ile nie zostało to zastrzeżone przez producenta,
- prowadzenie kart naprawy urządzeń,
- wycena naprawy aparatury medycznej oraz sporządzanie notatek o stanie urządzeń, w tym nie nadających się do naprawy.
Czynności konserwatorskie obejmują w szczególności:
-
-
- sprawdzenie sprzętu medycznego,
- określenie rodzaju uszkodzenia,
- wymianę materiałów eksploatacyjnych,
- wymianę lampy UV antybakteryjnej,
- badanie bezpieczeństwa elektrycznego,
- kalibracje systemu dozowania chemii procesowej,
- kontrolę kluczowych parametrów pracy urządzenia,
- sprawdzenie liczników oraz zerowanie licznika serwisowego,
- sprawdzenie prawidłowości działania,
- sprawdzenie elementów aparatury urządzenia,
- sprawdzenie instalacji, kontrola sprawności zaworów, itp.
- ustawianie (regulacja) wymaganych przez producenta parametrów,
- wpisy do paszportów (dokumentacji urządzenia)
-
Zamawiający wymaga aby wykonujący zlecenie:
- posiadał certyfikat uprawniający do takich usług,
- regularnie wykonywał okresowe przeglądy techniczne,
- dokonywał wymiany zużywalnych części, co pozwali na zachowanie urządzeń
w dobrym stanie przez długi czas,
- posiadał doświadczenie w branży pozwalające nie tylko na naprawę sprzętów oraz serwis myjni medycznych, ale również na świadczenie wsparcia merytorycznego, udzielał szkoleń i porad dotyczących eksploatacji.
Zamawiający wymaga aby wykonujący zlecenie posiadał kwalifikacje do konserwacji myjni endoskopowych a także kompleksowo zabezpieczył personel, był dostępny na wezwanie w przypadku nagłej awarii i wsparł technicznie pracownie wykonując pełen zakres napraw oraz przeglądów technicznych myjni automatycznych OLYMPUS serie: mini ETD oraz mini ETD2.
W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
Usługę pierwszego serwisu i przeglądu należy wykonać do końca grudnia 2021 r. Okres obowiązywania umowy: od dnia podpisania do 31.12.2025 r.
Kryterium oceny ofert będzie stanowiła cena. Wygrywa oferta z najniższą ceną.
Należność za wykonaną usługę zostanie uregulowana przelewem w terminie 30 dni od otrzymania faktury na konto Usługodawcy wpisane na fakturze.
Ofertę należy przesłać pocztą lub dostarczyć osobiście w zamkniętej kopercie, do dnia:
19-11-2021 r. do godz. 14.00 na adres:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Choszcznie
ul. M. Niedziałkowskiego 4a
73-200 Choszczno
Pokój nr 305 (sekretariat Dyrektora)
Oznakowanie oferty jest następujące:
„OFERTA NA USŁUGĘ PRZEGLĄDÓW, KONSERWACJI ORAZ NAPRAW DWÓCH MYJNI AUTOMATYCZNYCH OLYMPUS MINI ETD ORAZ OLYMPUS MINI ETD2 DLA SP ZOZ CHOSZCZNO
NR SPRAWY: 1/UP/SERWIS-MYJKA/21
Nie otwierać przed: 19.11.2021 r. przed godz. 14.00.”
Na ofertę składają się:
1. Formularz ofertowy – Załącznik nr 1,
2. Formularz asortymentowo-cenowy – Załącznik nr 2,
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
4. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do serwisowania i napraw sprzętu, oraz zaświadczenia o odbyciu odpowiednich szkoleń przez personel.
W przypadku pytań:
- dotyczących postępowania proszę o kontakt:
Wioletta Kmetyk, tel. 95 765 87 43, mail: przetarg@spzozchoszczno.pl
- merytorycznych dotyczących sprzętu:
Artur Ikiert, tel.: 95 765 87 42 (pracownia endoskopowa)
Po wyborze Wykonawcy zostanie podpisana umowa zgodnie z projektem Zamawiającego.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
08.11.2021.11.21.20 Og Ooszenie (DOC, 57.00Kb) | 2021-11-08 11:21:20 | 37 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
08.11.2021.11.21.20 Formularz ofertowy - Za Oacznik nr 1 (DOC, 41.50Kb) | 2021-11-08 11:21:20 | 17 | |
08.11.2021.11.21.47 Formularz asortymentowo - cenowy - Za O cznik nr 2 (XLSX, 12.70Kb) | 2021-11-08 11:21:47 | 10 | |
08.11.2021.11.22.20 Projekt umowy (DOC, 77.00Kb) | 2021-11-08 11:22:20 | 7 |
Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
19.11.2021.14.05.22 Zamierzona kwota-Informacja sprzed otwarcia ofert (DOCX, 12.83Kb) | 2021-11-19 14:05:22 | 32 |
Informacja z otwarcia ofert
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
19.11.2021.14.22.43 ZP-12 (DOC, 33.50Kb) | 2021-11-19 14:22:43 | 41 | |
19.11.2021.14.47.18 ZP-12 - poprawione kwoty brutto i netto Zamawiajacego - (DOC, 34.00Kb) | 2021-11-19 14:47:18 | 19 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
22.11.2021.09.26.06 Og Ooszenie o wyborze ofert (DOC, 37.50Kb) | 2021-11-22 09:26:06 | 66 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Wioletta Kmetyk Data wytworzenia:
08 lis 2021
Osoba dodająca informacje
Wioletta Kmetyk Data publikacji:
08 lis 2021, godz. 11:21
Osoba aktualizująca informacje
Wioletta Kmetyk Data aktualizacji:
22 lis 2021, godz. 09:26