Choszczno: DOSTAWA I MONTAŻ DŹWIGU OSOBOWEGO W BUDYNKU ODDZIAŁU REHABILITACJI SP ZOZ W CHOSZCZNIE
Numer ogłoszenia: 205039 - 2009; data zamieszczenia: 12.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 368052 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Niedziałkowskiego 4a, 73-200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7652438, 7657211 w 143, faks 095 7652410.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ DŹWIGU OSOBOWEGO W BUDYNKU ODDZIAŁU REHABILITACJI SP ZOZ W CHOSZCZNIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dźwigu osobowego w istniejącym szybie dźwigowym w budynku oddziału rehabilitacji SP ZOZ w Choszcznie, dostarczenie wszelkich wymaganych przepisami szczególnymi pozwoleń na jego użytkowanie, w tym dopuszczenie obiektu do użytkowania jeśli w wyniku kontroli taka potrzeba wyniknie, oraz przekazanie uruchomionego obiektu inwestorom. kod CPV 45313100-5 instalowanie wind, kod CPV29221610-3 windy Zakres prac obejmuje: - sporządzenie dokumentacji technicznej dla dźwigu, - uzgodnienie i zatwierdzenie dokumentacji technicznej i zakresu robót w Urzędzie Dozoru Technicznego, - demontaż istniejącego urządzenia dźwigowego w maszynowni, szybie, przystankach, z zachowaniem przepisów BHP, uzgodnienie z Zamawiającym sposobu zagospodarowania zdemontowanych elementów - adaptacja istniejącego szybu windowego w zakresie niezbędnym do zainstalowania nowego urządzenia dźwigowego, - roboty budowlane w zakresie niezbędnym do zainstalowania dźwigu, - montaż fabrycznie nowego urządzenia dźwigowego, - uruchomienie urządzenia, - wykonanie pomiarów rezystancji izolacji przewodów i skuteczności ochrony przed pożarem elektrycznym, - odbiór przez Urząd Dozoru Technicznego, łącznie z poniesieniem wszystkich kosztów tzw. odbiorowych, - przekazanie urządzenia Zamawiającemu (przeszkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego, przekazanie 2 egz. dokumentacji po wykonawczej w wersji papierowej w języku polskim) - serwisowanie w okresie gwarancji tj. 36 miesięcy (bieżące czynności konserwacyjne co 30 dni w cenie oferty). Dane techniczne dźwigu osobowego w budynku rehabilitacji (po wymianie): · Udźwig min. 1500 kg · Rodzaj dźwigu osobowy · Prędkość 0,5m/s · Ilość przystanków i dojść 4 · Kabina nieprzelotowa · Drzwi kabinowe automatyczne · Drzwi przystankowe automatyczne · Kaseta dyspozycji w kabinie · Kasety wezwań z piętrowskazywaczami Uzupełnienie danych technicznych dźwigu osobowego po wymianie: Kabina: Dopuszczalne minimalne wymiary wewnętrzne: szer. 1400mm, głębokość 2350mm, wys. 2050mm Wykonana z blachy nierdzewnej, oświetlenie awaryjne, sygnał dojazdu dźwigu, sygnalizacja przeciążenia kabiny, alarm, pietrowskazywacz, podłoga antypoślizgowa, poręcz, wentylacja grawitacyjna i wymuszona, lustro na pół ściany tylnej, oświetlenie kabiny, sygnalizacja głosowa. Drzwi kabinowe: automatyczne centralne czteroskrzydłowe o szerokości nie mniej niż 1200 mm i wysokości 2000 mm, wykonane z blachy nierdzewnej. Drzwi przystankowe: automatyczne centralne czteroskrzydłowe o szerokości nie mniej niż 1200 mm i wysokości 2000 mm, wykonane z blachy nierdzewnej. Sterowanie: mikroprocesorowe, dojazd regulowany falownikiem częstotliwościowym, zbiorczość góra dół, zabezpieczenie przed spaleniem silnika, kontrola zamykania i otwierania drzwi, kontrola ilości jazd, kontrola czasu jazdy, telealarm z interkomem, automatyczna ewakuacja na najbliższy przystanek, sygnalizacja głosowa, jazda pożarowa, . Zespół napędowy: nowoczesny energooszczędny elektryczny zespół napędowy. Szyb istniejący: Wymiary · Szerokość 1980 mm · Głębokość 2700 mm · Podszybie 1150 mm · Nadszybie 3200 mm · Maszynownia - górna nad szybem Wyposażyć w osłonę przeciwwagi w podszybiu Zakres prac: · Inwentaryzacja szybu, · Wykonanie dokumentacji technicznej - uzgodnieniowej i odbiorowej - po 2 kpl. · Wymiana zespołu napędowego na zespół z wraz z linami · Wymiana posadowienia i koła zdawczego · Wymiana ogranicznika prędkości na dwukierunkowy i obciążki · Uzgodnienie i zatwierdzenie zakresu prac prze UDT · Demontaż istniejącego dźwigu · Wymiana aparatury sterującej na mikroprocesorową o zbiorczym sterowaniu w dół · Wymiana kabiny · Wymiana ramy kabinowej · Montaż drzwi kabinowych · Wymiana drzwi szybowych na automatyczne · Montaż pełnowymiarowej bariery fotoelektrycznej · Wymiana kaset wezwań na piętrach i montaż piętrowskazywacza na parterze · Wymiana ramy przeciwwagi · Wymiana amortyzatorów w podszybiu · Sprawdzenie i weryfikacja prowadnic · Malowanie szybu i maszynowni · Obróbka i malowanie glifów drzwi szybowych w obrębie 0,5 m wokół drzwi · Wymiana instalacji elektrycznej w szybie i maszynowni · Modernizacja pionu zasilającego dźwig od wyłącznika głównego · Uruchomienie systemu łączności ze służbami ratowniczymi · Wykonanie niezbędnych badań dopuszczających dźwig do eksploatacji przez UDT · Pomiary elektryczne · Regulacja i próby z obciążeniem wykonane przez KJ · Uczestnictwo w pozytywnym badaniu dźwigu przez UDT ( opłacenie kosztów badania) Organizacja robót: § Organizacja prac winna uwzględniać fakt, iż prace będą wykonywane w czynnym budynku. § Wykonawca będzie zobowiązany do systematycznego wywozu wszelkich śmieci, odpadków, opakowań i innych pozostałości po zużytych przez Wykonawcę materiałach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00-5, 29.22.16.10-3.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 172700 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)