Choszczno: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ODDZIAŁU WEWNĘTRZNEGO SZPITALA W CHOSZCZNIE
Numer ogłoszenia: 171249 - 2010; data zamieszczenia: 30.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131397 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Niedziałkowskiego 4a, 73-200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7652438, 7657211 w 143, faks 095 7652410.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ODDZIAŁU WEWNĘTRZNEGO SZPITALA W CHOSZCZNIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku oddziału wewnętrznego szpitala w Choszcznie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania określa dokumentacja techniczna, a w szczególności: 1. SPECYFIKACJA TECHNICZNA, 2. PRZEDMIAR ROBÓT 3. PROJEKT BUDOWLANY. 4. Specyfikacja techniczna, projekt oraz przedmiar robót stanowią załączniki do SIWZ. Dokumentacja znajduje się do wglądu w biurze SP ZOZ w Choszcznie przy ul. M. Niedziałkowskiego 4A pokój 306. Wymagania stawiane Wykonawcy: Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) przyjęcie frontu robót, 2) utrzymanie porządku i ochrona mienia znajdującego się na terenie wykonywania robót, 3) przestrzeganie obowiązujących przepisów BHP, a w szczególności p - poż., w trakcie wykonywania robót, 4) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z przepisami prawa budowlanego, warunkami technicznymi, Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej, 5) stosowania materiałów i urządzeń posiadających odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie ( dla placówek szpitalnych) i zapewniających sprawność eksploatacyjną, oraz wykonanego przedmiotu umowy. 6) Wykonawca, niniejszą umową, zobowiązuje się wobec Zamawiającego do wykonania i przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy, wykonanego zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi oraz zasadami wiedzy technicznej i do usunięcia wszystkich wad występujących w tym przedmiocie, w okresie umownej odpowiedzialności oraz w okresie rękojmi za wady fizyczne. 7) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy przy użyciu materiałów zgodnych z wymaganiami, określonymi w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dotyczącej niniejszego zamówienia i kosztorysami ofertowymi. 8) Wykonawca zrealizuje roboty będące przedmiotem umowy z materiałów własnych (zakupionych przez siebie). 9) Zastosowane materiały będą posiadać atesty i świadectwa dopuszczające do zastosowania ich w budownictwie ( dla placówek szpitalnych) - wydane przez upoważnione instytucje - zgodnie z art. 10 i 105 ustawy Prawo budowlane. Na każde żądanie Zamawiającego materiały te zostaną poddane badaniom na placu budowy lub też w określonym przez Zamawiającego miejscu. 10) W przypadku, gdy zbadane materiały nie będą spełniały norm technicznych i jakościowych, przewidywanych obowiązującymi przepisami, koszty tych badań opłaci Wykonawca. 11) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy zminimalizowania uciążliwości ( poziom hałasu, zapylenia, itp.) dla przebywających w budynku pacjentów. 12) Wykonawca we własnym zakresie zapewni zaplecze socjalne i pomieszczenia magazynowe dla pracowników. 13) Dostosowanie pomieszczeń dla własnych potrzeb związanych z budową Wykonawca dokona na własny koszt. 14) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić na bieżąco i przechowywać następujące dokumenty budowy w formie zgodnej z art. 3 pkt. 13 i art. 46 ustawy PB: 1) dziennik budowy, 2) protokóły odbiorów robót, 3) dokumentację powykonawczą..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 524898,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ